26 Şubat 2014 Çarşamba

Rumuz fani kul: Yurt Dışına İş İçin Gideceğim Dua İstiyorum

Fani Kul rumuzlu üyemiz, Fransa'ya iş gezisi için gideceğinden eşini geride bırakması gerekiyor, bu sebeple hayır dua etmenizi ve yolculuğun hayırlara vesile olmasını istiyor. Hem kendisi hem ailesi için dünya ve ahiretleri için hayırlı olmasını istiyor, Kaza ve belalardan uzak olmak Allah'a sığınmak için dua istiyorlar. Detaylar aşağıda

Esselamu Aleykum,


02 Mart tarihinde Fransa’ya iş gezisine gideceğim, bu geziyi geri çeviremiyorum. Üstelik eşimin de çeşitli sıkıntıları var. Lütfen bu seyahatin ben eşim için dünya ve ahiretimiz için hayırlara vesile olması niyetiyle dua etmenizi istiyorum.


Tedbir kuldan takdir yüce Allah’tan. Biz Ancak ona sığınırız. Sizlerden de dua bekliyorum.




Alıntı: http://duaedin.com/dua-isteyenler/rumuz-fani-kul-yurt-disina-icin-gidecegim-dua-istiyorum.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder